North Dakota anyone? - Page 3 - RX8Club.com

Go Back  RX8Club.com > Regional Forums > MW RX-8 Forum
Reload this Page >

North Dakota anyone?

Notices
MW RX-8 Forum Serving KY, IN, IL, MO, MI, WI, IA, MN, ND, SD, NE, KS,

North Dakota anyone?

Old 03-14-2009, 12:20 AM
  #51  
Yeah Sioux Sioux!!!
iTrader: (2)
 
Kaiser bun's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Dickinson, North Dakota
Posts: 1,235
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
On the way to the sioux game today i saw a black 8 near Fargo on I95 headed west. That anyone in this thread?
Kaiser bun is offline  
Old 03-20-2009, 01:59 PM
  #52  
Yeah Sioux Sioux!!!
iTrader: (2)
 
Kaiser bun's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Dickinson, North Dakota
Posts: 1,235
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Hey derf, were you the guy that pulled up next to me last night and screamed i love your f-in car!!! haha cuz whoever it was said they used to have one like it without a fin.* Just wondering cuz it made made me and my friends night...* (that and the chick in the car behind ^_^)
Kaiser bun is offline  
Old 03-20-2009, 02:09 PM
  #53  
Ground Assault
 
Bunique's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: SoCal Bound
Posts: 501
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
I was leaving tintmasters on wednesday and there was a black 8 at the light and then I also pulled out behind a silver 8.
Bunique is offline  
Old 03-20-2009, 02:43 PM
  #54  
The RX-8 is missed
iTrader: (3)
 
2tone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Houston, TX
Posts: 2,084
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
i'm in fargo right now on business...don't have my 8 with me though, obviously!! anything cool to do on a friday night?!
2tone is offline  
Old 03-20-2009, 04:37 PM
  #55  
Ground Assault
 
Bunique's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: SoCal Bound
Posts: 501
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Originally Posted by 2tone View Post
i'm in fargo right now on business...don't have my 8 with me though, obviously!! anything cool to do on a friday night?!
Ha, welcome to Fargo. Not much to do here, especially this time of year. Well it all depends on what you want to do I guess.
Bunique is offline  
Old 03-20-2009, 04:42 PM
  #56  
The RX-8 is missed
iTrader: (3)
 
2tone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Houston, TX
Posts: 2,084
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Originally Posted by Bunique View Post
Ha, welcome to Fargo. Not much to do here, especially this time of year. Well it all depends on what you want to do I guess.
thanks man. ya know i think i brought texas's warm weather up w/ me!! last week i was sweating bullets about the negative wind chills!! but it's been great (relatively i guess) since i got here on Tuesday.

maybe i'll just post up at the holiday inn bar and watch some bball then. don't have a rental car anyway...
2tone is offline  
Old 03-20-2009, 05:46 PM
  #57  
Ground Assault
 
Bunique's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: SoCal Bound
Posts: 501
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Haha word. I'm originally from Lockhart, TX Moved here about 11 years ago. Holiday inn is right by the mall and a couple movie theaters. Umm if you want to go to the bars, 2 of the more popular ones would be Bucks (countryish and some hiphop) and The Hub (there's a few bars inside).

What kind of business work are you doing in town?
Bunique is offline  
Old 03-20-2009, 08:37 PM
  #58  
The RX-8 is missed
iTrader: (3)
 
2tone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Houston, TX
Posts: 2,084
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Originally Posted by Bunique View Post
Haha word. I'm originally from Lockhart, TX Moved here about 11 years ago. Holiday inn is right by the mall and a couple movie theaters. Umm if you want to go to the bars, 2 of the more popular ones would be Bucks (countryish and some hiphop) and The Hub (there's a few bars inside).

What kind of business work are you doing in town?
insurance education; basically a 3-day seminar. i was out to dinner w/ the speakers, just got back to hotel. bar would be fun, maybe i'll just see what's going on here at the lounge i'm pretty tired anyway and have to get up at 6:30 tomorrow...sucks
2tone is offline  
Old 03-22-2009, 11:46 AM
  #59  
Registered User
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 69
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
I may be moving from Louisiana to Dickinson within the next month. The oilfield is going dead here so it's time to move on.


I'll be initially driving the 8 from Louisiana to Dickinson then flying back to drive the wife and pup up.
bee_afraid is offline  
Old 03-22-2009, 05:24 PM
  #60  
Yeah Sioux Sioux!!!
iTrader: (2)
 
Kaiser bun's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Dickinson, North Dakota
Posts: 1,235
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
well welcome to dickinson... ya there are alot of oil workers up here, quite a bit of money to be made. ....just what i need another 8 in town < hah i have seen 3 more 8's in the last month
Kaiser bun is offline  
Old 03-22-2009, 09:29 PM
  #61  
Registered
 
Join Date: May 2008
Location: Dickinson, ND
Posts: 25
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
no sir.. i saw u friday night, i was in my cousins civic and u were crusin villard turned on 10th then pulled into kum&go.. i was going to race you but wat was the point... lol
derf360 is offline  
Old 03-22-2009, 09:51 PM
  #62  
Ground Assault
 
Bunique's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: SoCal Bound
Posts: 501
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Yay I can't wait for the flood.....not. This is gonna suck if it floods.
Bunique is offline  
Old 03-23-2009, 07:39 PM
  #63  
Yeah Sioux Sioux!!!
iTrader: (2)
 
Kaiser bun's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Dickinson, North Dakota
Posts: 1,235
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Well its starting to blizzard atm, predicting like 1-2 ft of snow tonight i guess we will see what happens...
Kaiser bun is offline  
Old 03-23-2009, 08:04 PM
  #64  
Ground Assault
 
Bunique's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: SoCal Bound
Posts: 501
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
ya we are looking to get more rain I think. We're all hoping it freezes to buy us some time and slow the flooding down. My classes have been canceled. I'll prolly go down to sandbag central and help out the next few days.
Bunique is offline  
Old 03-23-2009, 09:37 PM
  #65  
Ground Assault
 
Bunique's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: SoCal Bound
Posts: 501
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
And the thunder storms have started. We're doomed.
Bunique is offline  
Old 03-23-2009, 10:30 PM
  #66  
Registered User
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 69
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Keep telling me about the cold and the storms and I may just stay in La and draw unemployment.
bee_afraid is offline  
Old 03-23-2009, 10:45 PM
  #67  
Yeah Sioux Sioux!!!
iTrader: (2)
 
Kaiser bun's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Dickinson, North Dakota
Posts: 1,235
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
haha well how bout this pic... its been snowing for about an hour and its still blizzarding... my poor 8 is out in the cold with my old neon
Attached Thumbnails North Dakota anyone?-img_1024.jpg  
Kaiser bun is offline  
Old 03-23-2009, 10:57 PM
  #68  
Yeah Sioux Sioux!!!
iTrader: (2)
 
Kaiser bun's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Dickinson, North Dakota
Posts: 1,235
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
o and if this continues much longer there is about an 80 percent chance of no school tommorow
Kaiser bun is offline  
Old 03-23-2009, 11:00 PM
  #69  
Registered User
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 69
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Originally Posted by Kaiser bun View Post
haha well how bout this pic... its been snowing for about an hour and its still blizzarding... my poor 8 is out in the cold with my old neon

I'm supposed to be driving up in couple of weeks to start work and I'm rolling Falken Azenis on the 8.

This should be fun...
bee_afraid is offline  
Old 03-23-2009, 11:02 PM
  #70  
Yeah Sioux Sioux!!!
iTrader: (2)
 
Kaiser bun's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Dickinson, North Dakota
Posts: 1,235
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
hopefully its gone in a couple weeks, it was like 50-60 the last week then this.... this is prob worse then most storms we have gotten this winter, wind is just whipping and its showing no sign of slowing down.
Kaiser bun is offline  
Old 03-23-2009, 11:23 PM
  #71  
Yeah Sioux Sioux!!!
iTrader: (2)
 
Kaiser bun's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Dickinson, North Dakota
Posts: 1,235
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Hah, my dad is out there shoveling while its still blizzarding... good luck

(pics are through a window screen, no way i am going out there)

edit: well im gonna call it a night, i will try to take some pics tommorow morning
Attached Thumbnails North Dakota anyone?-img_1025.jpg   North Dakota anyone?-img_1026.jpg   North Dakota anyone?-img_1027.jpg  

Last edited by Kaiser bun; 03-23-2009 at 11:43 PM.
Kaiser bun is offline  
Old 03-23-2009, 11:56 PM
  #72  
Ground Assault
 
Bunique's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: SoCal Bound
Posts: 501
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Originally Posted by bee_afraid View Post
Keep telling me about the cold and the storms and I may just stay in La and draw unemployment.
I wish it was still cold.....our whole city of fargo has the possibility of flooding because of rapid thawing, and all the snow we got this winter.

Bee Afraid, be very afraid.
Bunique is offline  
Old 03-24-2009, 09:50 AM
  #73  
Yeah Sioux Sioux!!!
iTrader: (2)
 
Kaiser bun's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Dickinson, North Dakota
Posts: 1,235
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
OMG i think we got well over a foot last night... look at the front of the neon in the pic. there was no snow at this time yesterday....
Attached Thumbnails North Dakota anyone?-img_1028.jpg   North Dakota anyone?-img_1029.jpg  
Kaiser bun is offline  
Old 03-29-2009, 03:30 AM
  #74  
Yeah Sioux Sioux!!!
iTrader: (2)
 
Kaiser bun's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Dickinson, North Dakota
Posts: 1,235
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
so bunique, have you converted your 8 into a boat yet? cuz from what i hear from some friends you guys are basically under water atm
Kaiser bun is offline  
Old 03-29-2009, 11:49 AM
  #75  
Ground Assault
 
Bunique's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: SoCal Bound
Posts: 501
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
umm my 8 is in the garage. some of our dikes are leaking and not holding up. It's been kinda crazy around here. Some parts of Fargo have been evacuated already. Everyone has been helping like crazy. My back and arms are sore. I'm heading back to the Fargodome in a bit to help fill more sandbags. So far we've filled about 3 million sandbags and we're looking to fill another 500 thousand. fun stuff.
Bunique is offline  

Thread Tools
Search this Thread
Rate This Thread
Rate This Thread:
You have already rated this thread Rating: Thread Rating: 0 votes,  average.

Quick Reply: North Dakota anyone?


Contact Us Archive Advertising Cookie Policy Privacy Statement Terms of Service

© 2018 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.