Notices
Far East/Asia Serving the Far East

fujitsobo exhaust

Old 03-07-2008, 12:59 AM
  #1  
Registered User
Thread Starter
 
Join Date: Jan 2008
Location: West
Posts: 62
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
fujitsobo exhaust

anyone out there got a fujitsobo exhaust? How loud is it, is it as loud as the trust or even louder, any good reccomendation, i wanted a loud exhaust ?

Oh ya by the way, the new trust exhaust needs to be approved by LTA again !!!!Sianzzzzzzzzzz
fly_vtec is offline  
Old 03-07-2008, 01:03 AM
  #2  
Registered User
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 77
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by fly_vtec View Post
anyone out there got a fujitsobo exhaust? How loud is it, is it as loud as the trust or even louder, any good reccomendation, i wanted a loud exhaust ?

Oh ya by the way, the new trust exhaust needs to be approved by LTA again !!!!Sianzzzzzzzzzz
I have one. Its not the loudest and some say no real BHP gain.
maxfoong is offline  
Old 03-07-2008, 01:32 AM
  #3  
Registered User
Thread Starter
 
Join Date: Jan 2008
Location: West
Posts: 62
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
I wanted something that sound very bassy even during idling, so is it like that for you maxfoong?
fly_vtec is offline  
Old 03-07-2008, 02:50 AM
  #4  
Registered User
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 77
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by fly_vtec View Post
I wanted something that sound very bassy even during idling, so is it like that for you maxfoong?
Not bassy during idling. I know wat u mean. Like those sounds rex and evos make during idling. May have to change midpipe or wat to have those sound . Or something illegal? Someone clarify cos i quite noob also. Paiseh cannot help much but fujitsubo not going to give u those bassy notes.
maxfoong is offline  
Old 03-07-2008, 03:04 AM
  #5  
Night Rider
 
CoupeM's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 981
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
ya...bassy is trust and re-a
CoupeM is offline  
Old 03-07-2008, 05:16 AM
  #6  
t(^-^t)
 
xacidx's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Your House CarPark
Posts: 426
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
i got 1 brudder put R-Magic muffler..the car already very fierce...the muffler also damn loud. i think Apexi also quite loud.

or maybe u can try HKS
xacidx is offline  
Old 03-07-2008, 07:20 AM
  #7  
the slowest 8
 
Join Date: Aug 2007
Location: Sengkang
Posts: 123
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by fly_vtec View Post
I wanted something that sound very bassy even during idling, so is it like that for you maxfoong?
bro in the end is your own preferance, i used fuji b4(LTA approve), sound abit louder than stock, pwr like no diff from stock, within 2 weeks i sold it off, used knightsports low to mid end very nice bassy sound, high end also not bad, pwr better than fuji, sound also very nice (the onli LTA approve racing exhaust) used for 2 to 3 mths, sold it off, now using RE, pwr shiok and sound also very very shiok, low to high is very loud (not LTA approve). compare KS, RE and Fuji, KS and RE is better, heard from some if ur car is AT, use Autoexe its also recommended(not yet LTA approve)
littletonysg is offline  
Old 03-07-2008, 07:58 AM
  #8  
Registered User
 
lennon's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,457
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Remove the cat for bassy sound, at your own risks....
lennon is offline  
Old 03-07-2008, 08:06 AM
  #9  
Banned
 
Join Date: May 2007
Posts: 351
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
fuji suxsssssssssssssssssssssssssssss~ heheheeh~ gab runs away~
gliny is offline  
Old 03-07-2008, 08:34 AM
  #10  
Registered User
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 77
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by littletonysg View Post
bro in the end is your own preferance, i used fuji b4(LTA approve), sound abit louder than stock, pwr like no diff from stock, within 2 weeks i sold it off, used knightsports low to mid end very nice bassy sound, high end also not bad, pwr better than fuji, sound also very nice (the onli LTA approve racing exhaust) used for 2 to 3 mths, sold it off, now using RE, pwr shiok and sound also very very shiok, low to high is very loud (not LTA approve). compare KS, RE and Fuji, KS and RE is better, heard from some if ur car is AT, use Autoexe its also recommended(not yet LTA approve)

Bro after hearing this, Ive decided that I

WTS : Fuji
WTB : RE
Lol
maxfoong is offline  
Old 03-08-2008, 10:14 AM
  #11  
Registered User
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 33
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
hey bro=D

i say RE is nice.. i MEAN VERY NICE! reali.. tats mi. i thought of selling it. u wan ma?? lol.. i kana aim by TP le... can't use anymore i think... so so so sad..
hmmm.. but thought of keeping too.. c how la.. let mi noe if ya wan=D
kaka03 is offline  
Old 03-08-2008, 08:42 PM
  #12  
Registered User
 
makimaki's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 109
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by xacidx View Post
i got 1 brudder put R-Magic muffler..the car already very fierce...the muffler also damn loud. i think Apexi also quite loud.

or maybe u can try HKS
u talking about me brudder??? mine onli sound loud & fierce.....but slow la....... the white one with knight sports front n black rear bumper is really F.F.F (Fast Furious & Fierce) man.......

bro, ur rear fixed??? kind of missed ur "rear" man ......... dont mistaken hoh!!! I meant ur Ken Style rear bumper!!!!
makimaki is offline  
Old 03-08-2008, 08:46 PM
  #13  
Registered User
 
makimaki's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 109
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by kaka03 View Post
hey bro=D

i say RE is nice.. i MEAN VERY NICE! reali.. tats mi. i thought of selling it. u wan ma?? lol.. i kana aim by TP le... can't use anymore i think... so so so sad..
hmmm.. but thought of keeping too.. c how la.. let mi noe if ya wan=D
bro,

mai sell la........RE cat back is a Legend man.......u try so hard to get it and now want to sell..........go to LTA and get them to approve it la.......just flex ur muscle a bit will do man......
makimaki is offline  
Old 03-09-2008, 03:07 AM
  #14  
Registered User
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 33
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by makimaki View Post
bro,

mai sell la........RE cat back is a Legend man.......u try so hard to get it and now want to sell..........go to LTA and get them to approve it la.......just flex ur muscle a bit will do man......


i noe i noe.... think i will keep low profile awhile lor.. don chiong so much.. bo pian.... haizs.... LTA?? tat 1 muz get monster to go fight for us..
kaka03 is offline  
Old 03-09-2008, 06:29 AM
  #15  
Registered User
 
Join Date: Sep 2007
Location: Pittsburgh, PA
Posts: 238
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by kaka03 View Post
i noe i noe.... think i will keep low profile awhile lor.. don chiong so much.. bo pian.... haizs.... LTA?? tat 1 muz get monster to go fight for us..
Bro.. like that u have to change the positions of your stickers on your ride.. confuse the TPs
Fugu is offline  
Old 03-09-2008, 07:05 AM
  #16  
NoobY NoobY NewB NewB~
 
Join Date: Jan 2008
Location: Singapore, Bishan
Posts: 131
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by Fugu View Post
Bro.. like that u have to change the positions of your stickers on your ride.. confuse the TPs
nonono....have the colours swapped over...instead of black with pink vinyls...have pink base with black vinyls hahahahaha
knight_blazer is offline  
Old 03-10-2008, 08:41 AM
  #17  
the slowest 8
 
Join Date: Aug 2007
Location: Sengkang
Posts: 123
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by kaka03 View Post
i noe i noe.... think i will keep low profile awhile lor.. don chiong so much.. bo pian.... haizs.... LTA?? tat 1 muz get monster to go fight for us..
hahaha yah bro must get MG to do the approval...then can upgrade to SUPER RE DOLPHIN TAIL...hahaha lagi loud and shiok
littletonysg is offline  
Old 03-10-2008, 08:42 AM
  #18  
the slowest 8
 
Join Date: Aug 2007
Location: Sengkang
Posts: 123
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by maxfoong View Post
Bro after hearing this, Ive decided that I

WTS : Fuji
WTB : RE
Lol
hahaha...come join the RE club bro..haha
littletonysg is offline  
Old 03-10-2008, 09:31 AM
  #19  
Registered User
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 77
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by littletonysg View Post
hahaha...come join the RE club bro..haha
But they say hard to get leh. Bro i think i saw u before. Tat day i was at the monster g. RE all the way. MG have or not. If go outing with many RE exhaust. TP can only catch one only. Lol
maxfoong is offline  
Old 03-10-2008, 09:47 AM
  #20  
the slowest 8
 
Join Date: Aug 2007
Location: Sengkang
Posts: 123
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by maxfoong View Post
But they say hard to get leh. Bro i think i saw u before. Tat day i was at the monster g. RE all the way. MG have or not. If go outing with many RE exhaust. TP can only catch one only. Lol
no lah i KS body kit leh, i think you saw our brother coupe7, he's re all the way, veri veri veri veri nice
littletonysg is offline  
Old 03-10-2008, 09:55 AM
  #21  
Registered User
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 77
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by littletonysg View Post
no lah i KS body kit leh, i think you saw our brother coupe7, he's re all the way, veri veri veri veri nice

Lol kkk blur liao.
maxfoong is offline  
Old 03-10-2008, 10:42 AM
  #22  
Registered User
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 33
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by Fugu View Post
Bro.. like that u have to change the positions of your stickers on your ride.. confuse the TPs
lol.. yaya.. i change watever is in the front to the back.. so when they come frm my ***.. they will not noe it mi... but.... wat if they stop mi to the roadside.. than.. lol.. think they will ask mi isit i wanna try to be funny.. ( aiya!!! u all go put stickers on yr car!!! all as loud as mi!!! so think they thought it normal.. wahaha!! help lei..
kaka03 is offline  
Old 03-11-2008, 09:15 AM
  #23  
the slowest 8
 
Join Date: Aug 2007
Location: Sengkang
Posts: 123
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by kaka03 View Post
lol.. yaya.. i change watever is in the front to the back.. so when they come frm my ***.. they will not noe it mi... but.... wat if they stop mi to the roadside.. than.. lol.. think they will ask mi isit i wanna try to be funny.. ( aiya!!! u all go put stickers on yr car!!! all as loud as mi!!! so think they thought it normal.. wahaha!! help lei..
bro i helping u liao leh. maybe still not striking enough.
littletonysg is offline  
Old 03-14-2008, 04:43 AM
  #24  
☺DarKnightZ☻
 
Join Date: Jun 2005
Location: bukit batok
Posts: 31
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by littletonysg View Post
bro i helping u liao leh. maybe still not striking enough.
bro did you change your cat and header
ahBoy is offline  
Old 03-14-2008, 06:08 AM
  #25  
the slowest 8
 
Join Date: Aug 2007
Location: Sengkang
Posts: 123
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by ahBoy View Post
bro did you change your cat and header
nope bro, i noli change my cat. why leh?
littletonysg is offline  

Thread Tools
Search this Thread
Rate This Thread
Rate This Thread:
You have already rated this thread Rating: Thread Rating: 0 votes,  average.

Quick Reply: fujitsobo exhaust


Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.