RX8Club.com - Search Results

Notices
 
Search: Posts Made By: 200.mph
Showing results 1 to 50 of 63
Search took 0.07 seconds.
Forum: NE RX-8 Forum
07-18-2019, 09:23 PM
Replies: 122
Views: 13,610
Posted By 200.mph

hmmmmm was thinking of going rafting but i might...

hmmmmm was thinking of going rafting but i might go
07-17-2019, 04:54 PM
Replies: 1
Views: 221
Posted By 200.mph

no an 04-05 autos are a 4 port motor. all m/t...

no an 04-05 autos are a 4 port motor. all m/t cars and 06+ autos are 6 port engines
Forum: RX-8 Racing
07-17-2019, 03:28 PM
07-10-2019, 06:28 PM
Replies: 19
Views: 10,949
Posted By 200.mph

no the air pump is there for cold starts to warm...

no the air pump is there for cold starts to warm the cat of some shit, you will be fine. you can unplug it if you want
07-10-2019, 05:38 PM
Replies: 41
Views: 16,952
Posted By 200.mph

yes you can do it with a tuner (cobb, mazda edit,...

yes you can do it with a tuner (cobb, mazda edit, adptronic) or i believe they make a much cheaper option. you need to figure why its overheating tho and not drive it till you do
07-09-2019, 03:51 PM
Replies: 6
Views: 672
Posted By 200.mph

did you bleed it?

did you bleed it?
07-01-2019, 08:13 PM
Replies: 2,015
Views: 142,803
Posted By 200.mph

i would say yes. now ya gotta pick the next one

i would say yes. now ya gotta pick the next one
06-27-2019, 03:55 PM
Replies: 16
Views: 658
Posted By 200.mph

i emailed them and they said they would fix/reset...

i emailed them and they said they would fix/reset it but they charge a bit
06-27-2019, 02:30 PM
Replies: 16
Views: 658
Posted By 200.mph

sorry man, was busy last night and forgot anyway...

sorry man, was busy last night and forgot anyway lol. ill write myself a note. what exactly do you need pics of? me cobb is good thanks to arch but i needs to be sent in to have them reflash it to...
06-26-2019, 03:47 PM
Replies: 16
Views: 658
Posted By 200.mph

yep. its still married to my wrecked 8 full of mm...

yep. its still married to my wrecked 8 full of mm dyno tunes, the connector broke and i couldnt unmarry it so it would have to be reset at cobb to be useable for anyone. i could probably get some...
06-26-2019, 02:36 PM
Replies: 16
Views: 658
Posted By 200.mph

pm archwisp, he fixed mine for me. hes not here...

pm archwisp, he fixed mine for me. hes not here much but helped me out big time
06-25-2019, 02:14 PM
Replies: 7
{WTB} OEM Pulleys
Views: 591
Posted By 200.mph

team theres no wp pulley in that pic, funny...

team theres no wp pulley in that pic, funny enough i looked in my garage today and couldnt find the e shaft one but found the w/p
06-25-2019, 02:11 PM
Replies: 11
Views: 1,913
Posted By 200.mph

kick ass build. i award you extra internets for...

kick ass build. i award you extra internets for the front plate and have beer in the shop
06-24-2019, 02:38 PM
Replies: 1,216
Views: 297,395
Posted By 200.mph

this thread is like a case of herpes. its...

this thread is like a case of herpes. its terrible and wont go away
06-24-2019, 02:17 PM
Replies: 1,216
Views: 297,395
Posted By 200.mph

hows that torque?

hows that torque?
06-24-2019, 02:16 PM
Replies: 7
{WTB} OEM Pulleys
Views: 591
Posted By 200.mph

i have both also

i have both also
06-20-2019, 03:33 PM
Replies: 7
Views: 1,260
Posted By 200.mph

i believe you can use a s1 trans. i have a a bit...

i believe you can use a s1 trans. i have a a bit of drive train parts from a s1 mt. if your close ill sell them cheap but dont want to ship. im in pa
06-17-2019, 02:46 PM
Replies: 7,514
Views: 405,804
Posted By 200.mph

spotted a vr stock looking car with app package...

spotted a vr stock looking car with app package saturday evening by my house on rt 435
Forum: MW RX-8 Forum
06-13-2019, 02:52 PM
Replies: 6
Views: 1,406
Posted By 200.mph

op if ya need an oil cooler lmk. ill hook ya up...

op if ya need an oil cooler lmk. ill hook ya up cheap
Forum: NE RX-8 Forum
06-13-2019, 02:50 PM
Replies: 122
Views: 13,610
Posted By 200.mph

shit i cant make it the 23rd. gotta run the trap...

shit i cant make it the 23rd. gotta run the trap shoot at my club
06-12-2019, 06:55 PM
Replies: 38
Views: 2,970
Posted By 200.mph

some women, some look like shit in red as do all...

some women, some look like shit in red as do all cars that dont have a prancing horse badge
06-11-2019, 08:24 PM
Replies: 5
Views: 1,528
Posted By 200.mph

rotary specific compression test and avoid...

rotary specific compression test and avoid automatics
Forum: NE RX-8 Forum
06-07-2019, 02:21 AM
Replies: 16
Views: 2,726
Posted By 200.mph

Kinda hope not cause theres no filter in real life

Kinda hope not cause theres no filter in real life
Forum: Rotary Swaps
06-06-2019, 05:35 PM
Replies: 8
Views: 3,216
Posted By 200.mph

theres a post count and wait time for new members...

theres a post count and wait time for new members before you can start threads. do you have a cat in the exhaust?
Forum: Rotary Swaps
06-06-2019, 05:04 PM
Replies: 8
Views: 3,216
Posted By 200.mph

you put a renny in an rx7? why? what gen 7?

you put a renny in an rx7? why? what gen 7?
06-06-2019, 04:21 PM
Replies: 24
Views: 12,274
Posted By 200.mph

i cannot stress enough to just take the pedal out...

i cannot stress enough to just take the pedal out (3 nuts, 2 plugs) and weld it up. if you dont have a welder any shop can do it cheap. its a simple fix without having to buy any brackets or a...
Forum: NE RX-8 Forum
06-06-2019, 02:54 PM
Replies: 16
Views: 2,726
Posted By 200.mph

just talked to habs and let him know about this

just talked to habs and let him know about this
Forum: NE RX-8 Forum
06-06-2019, 02:24 PM
Replies: 16
Views: 2,726
Posted By 200.mph

we got alone great at his wedding tho

we got alone great at his wedding tho
Forum: NE RX-8 Forum
06-06-2019, 02:15 PM
Replies: 16
Views: 2,726
Posted By 200.mph

i should invite kecks sister lol

i should invite kecks sister lol
Forum: NE RX-8 Forum
06-06-2019, 02:11 PM
Replies: 16
Views: 2,726
Posted By 200.mph

sonic, the big question is will keck be allowed...

sonic, the big question is will keck be allowed to go?. we should invite riwwp too lol
06-05-2019, 11:25 PM
Replies: 14
Views: 3,311
Posted By 200.mph

its a 1.3l but rotaries get debated on the size...

its a 1.3l but rotaries get debated on the size displacement due to how they work. mostly keeping the ignition system in good health otherwise its like a normal car. misfires from bad plugs, wires...
06-05-2019, 10:58 PM
Replies: 14
Views: 3,311
Posted By 200.mph

keep the ignition system in good health or you...

keep the ignition system in good health or you will have problems later. details on the car?
06-05-2019, 10:51 PM
Replies: 14
Views: 3,311
Posted By 200.mph

welcome and sorry for your loss. theres a new...

welcome and sorry for your loss. theres a new members section i would suggest reading to get the basics on the car
06-05-2019, 09:50 PM
Replies: 69
Views: 12,538
Posted By 200.mph

looking good. i would finish removing the engine...

looking good. i would finish removing the engine bay insulation tho
Forum: NE RX-8 Forum
06-05-2019, 02:32 PM
Replies: 16
Views: 2,726
Posted By 200.mph

in if im not dead before then lol

in if im not dead before then lol
06-04-2019, 06:15 PM
Replies: 22
Views: 7,225
Posted By 200.mph

coils usually fail over time but will foul a plug...

coils usually fail over time but will foul a plug if the coil is dead. possible you mixed up leading and trailing wires?
06-04-2019, 05:45 PM
Replies: 22
Views: 7,225
Posted By 200.mph

how many miles on the car? when was last comp...

how many miles on the car? when was last comp test? mods? history?
06-04-2019, 05:44 PM
Replies: 22
Views: 7,225
Posted By 200.mph

do you have any oil in the intake?

do you have any oil in the intake?
06-04-2019, 05:40 PM
Replies: 22
Views: 7,225
Posted By 200.mph

you said you have a straight exhaust right?...

you said you have a straight exhaust right? meaning no cat? no cat is gonna smell like unburnt fuel. thats the nature of an uncorked rotary. if it smells sweet and white smoke thats usually a coolant...
06-04-2019, 05:34 PM
Replies: 22
Views: 7,225
Posted By 200.mph

i always change all coils, plugs and wires...

i always change all coils, plugs and wires together. are you sure you changed the right coil? did you test them?
06-04-2019, 02:56 PM
Replies: 9,026
Views: 1,011,142
Posted By 200.mph

https://cimg3.ibsrv.net/gimg/www.rx8club.com-vbull...

https://cimg3.ibsrv.net/gimg/www.rx8club.com-vbulletin/790x900/image_e052fc4cfab477f599f1764ac69b4976a66fbe2f.png
05-30-2019, 04:10 PM
Replies: 3
Views: 203
Posted By 200.mph

start with the easy stuff. the clutch pedal...

start with the easy stuff. the clutch pedal itself is known to break
05-29-2019, 07:11 PM
Replies: 9,026
Views: 1,011,142
Posted By 200.mph

arent these abortions supposed to be 80s murican...

arent these abortions supposed to be 80s murican cars painted up with fast food logos or newport smokes logos in da hood?
05-28-2019, 11:23 PM
Replies: 3
Views: 2,037
Posted By 200.mph

read up on the new owners section. gl but you...

read up on the new owners section. gl but you should have got a comt test first
05-28-2019, 08:11 PM
Replies: 2
Views: 453
Posted By 200.mph

ill see if i can swing by my bros shop later this...

ill see if i can swing by my bros shop later this week and weld one that i have sitting around. i may have the slave too. i dont think the plunger switch on the pedal works tho
05-22-2019, 04:51 PM
Replies: 2
Views: 1,598
Posted By 200.mph

welcome. the ps issue is well documented here

welcome. the ps issue is well documented here
05-22-2019, 04:39 PM
Replies: 24
Views: 39,369
Posted By 200.mph

way to bring a thread back from the dead. yes you...

way to bring a thread back from the dead. yes you can turbo a renny. top mount, low mount, remote has all been done. as have turbo rew swaps and turbo 20b swaps
05-16-2019, 07:40 PM
Replies: 26
Views: 17,994
Posted By 200.mph

i had two 35r replaced for free at napa under...

i had two 35r replaced for free at napa under warranty over the years. never drove my 8s much and they sat in the garage ~7mo a year due to winter. i have another dead one napa said they would...
Forum: NE RX-8 Forum
05-15-2019, 02:49 PM
Replies: 122
Views: 13,610
Posted By 200.mph

oh yhea forgot that was happening this week. i...

oh yhea forgot that was happening this week. i probably wont get out of work till 4-5am so it would be a long ass day
05-14-2019, 07:33 PM
Replies: 69
Views: 5,073
Posted By 200.mph

where ya located? i have a new red top but dont...

where ya located? i have a new red top but dont want to ship
Showing results 1 to 50 of 63
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.